Κατερίνα Κουμασίτη – Φιλόλογος & Ειδική Παιδαγωγός

Ονομάζομαι Κατερίνα Κουμασίτη και είμαι φιλόλογος με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Βόλο, όπου και διαμένω. Από το 2011, οπότε και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, έχω αφιερώσει την επαγγελματική μου πορεία στην υποστήριξη παιδιών τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης. Η διδασκαλία για μένα δεν αποτελεί απλώς μετάδοση γνώσεων, αλλά έναν συνεχή διάλογο ενδυνάμωσης, καλλιέργειας και ενσυναίσθησης, με στόχο τη συμπερίληψη, την αυτοεκτίμηση και τη σταδιακή αυτονόμηση κάθε μαθητή.
Διαθέτω επίσημη επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος, καθώς και πιστοποίηση στο σύστημα γραφής και ανάγνωσης braille από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, κάτι που μου επιτρέπει να υποστηρίζω ουσιαστικά μαθητές με αισθητηριακές αναπηρίες. Παράλληλα, έχω παρακολουθήσει μία σειρά από μοριοδοτούμενες επιμορφώσεις με έμφαση στην Ειδική Αγωγή, τη Σχολική Ψυχολογία, τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης / Ξένης Γλώσσας. Έχω εμπειρία στην εξατομικευμένη διδασκαλία σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου, στην καθημερινή μελέτη και στη δημιουργική απασχόληση παιδιών, ενώ παράλληλα έχω επιτυχώς προετοιμάσει μαθητές για εισαγωγικές εξετάσεις σε Πρότυπα Γυμνάσια.
Η προσέγγισή μου είναι πάντοτε μαθητοκεντρική με σεβασμό στις ανάγκες, τα βιώματα και τον ρυθμό κάθε παιδιού. Πιστεύω στη δύναμη της θετικής ενίσχυσης και στη σημασία ενός υποστηρικτικού μαθησιακού πλαισίου, το οποίο καλλιεργεί την εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού, παιδιού και οικογένειας. Επιδιώκω όχι μόνο την ακαδημαϊκή πρόοδο, αλλά και την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής: την οργάνωση, τη επιμονή, τη συνεργασία, την κριτική σκέψη, αλλά και πάνω απ’ όλα – τη χαρά για τη γνώση.
Αν επιθυμείτε να συνεργαστούμε, θα χαρώ ειλικρινά να γνωρίσω τις ιδιαίτερες ανάγκες και τους στόχους του δικού σας παιδιού, ώστε να διαμορφώσουμε μαζί ένα εξατομικευμένο πλάνο στήριξης και ουσιαστικής εξέλιξης.

